Donation for Lay Union MY

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
Assalamualaikum w.b.t



Haii gaisss.. so kalau kita tengok pada tajuk entry aku kalini adalah pasal ExoLuxioninMy okay. Sejujurnya, aku tak pergi pun Exoluxion tu sebab memang rasa mustahil untuk aku pergi memandangkan family aku memang jenis tak suka aku minat kpop ni semua but even aku tak pergi pun aku boleh layan Exoluxion live kat ONE tau haha dengar ceritalah ONE ada buat rakaman secara live kat Stadium tu nanti and harap harap benda tu jadi nanti bolehle aku fangirling habis dengan fankit yang aku beli ni :))

Oh lupa nak bagitahu pasal fankit ni tau sebab fankit ni aku beli kat twitter official supporters for Exoluxion nanti :) nama supporters tu EXO Union My dia ada cabang cabang lah supporters lagi termasuk 9 exo members ada supporters untuk Exoluxion nanti. Since aku minat yixing, aku pun donate lah untuk support zhang yixing aku ^^ and aku jugak dapat Xing Angel Kit dengan poster percuma :)) tipulah kalau aku tak gembira :")

Abang poslaju hantar selamat sampai ke rumah pada pukul 4petang :)


Inilah yang aku dapat melalui donation aku kepada LUMY :)


1X Totebag
Ni pulak totebag yang aku dapat lol design dia lawa betul :")


1X Big Poster
Poster ini aku dapat extra sebab aku donate :)


Dalam bungkusan ni semua bende comel comel ^^


1X Handfan
Handfan ni tersangatlah comel :") 
(bahagian hadapan handfan)  


Tulisan cina iaitu "Xing" singkatan nama Zhang Yixing
(bahagian belakang handfan)


1X Handbanner
Handbanner yang comel :)) 
boleh lah fangirling dalam bilik takpun aku tampal dalam bilik 


1X Notebook
Notebook design unicorn ni tersangatlah comel nakmati okay
(bahagian depan notebook)


Design simple je dan ada tarikh untuk Exoluxion ^^
(bahagian belakang notebook)


2X Datou Sticker 
Sticker ni tersangatlah comel nak mati :") 
i keraiii T^T


5X Lay Photocard 
salah satu photocard tu ada calender 2016 kat belakang dia >,<


4X Polaroid 
Aku jugak dapat 4 polaroid photo dengan muka yixing yang comel >,<


Dan sebenarnya aku tak dapat 2X Badge sebab badge tu terhad kepada 30 first buyers and mungkin aku tak tergolong dalam kalangan tu :") tapi takpe sebab dapat extra photocard :)) btw, fankit ni tersangatlah comel nak mati ye kawan kawan T^T aku takkuad tengok notebook gambau unicorn tu :") terlebih comel hehehe. Aku jugak tak sabar nak tunggu fankit dari EXO Union My pulak tau :)) So, Stay tuned sebab nanti aku update entry pasal fankit yang aku beli daripada EUM nanti hehehe

So, conclusion daripada entry ni kan sebenarnya aku adalah peminat tegar EXO dan semestinya aku adalah EXO-L !!! hahaha siapa kat sini EXO-L macam aku tapi takde peluang nak pergi Exoluxion , sila angkat tangan and yeahh kita geng wohoooooo~~~ dan Zhang Yixing adalah ultimate bias aku dalam EXO since dia sorang je warga china dalam EXO tu em hahaha tapi takpe iloveyou yixing-ah hhahaha dah apa tah aku merepek dalam entry ni. So, siapa yang rasa korang tu EXO-L, mehla kawan dengan kita hahaha *gelak gedik* ok jkjk dah byeee
Assalamualaikum semua :)
Terima kasih kerana membaca entry kpop ni hahha dah kbye ^^

2 comments:

  1. wahhh jelesnyaaa T_T nak jugak camtuhhhhhhhh . ohhyaa tp azey Exo-K tau hehehe. tapi takpe kita still geng exo okey ^^ and i love chanyeol from the very start ekceli tapi lps tgk drama exo next door , i fell in love kat sehun jugak sebab mata dia aduhh ! hahaha. eh soriii over pulak hihi :'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe takpe exo sekarang dah takde exo k ataupun exo m sebab banyak member dah left kan? haha kita exo-l ni hahaah btw kita jugak dulu minat kat sehun tapi tak tahu lah kenapa minat yixing ni :))

      Delete

Instagram