new blog for assignment


Assalamualaikum.

Macam mana ye tiap kali nak mulakan entri dengan ayat yang enak didengar? Im not that expert to write perfectfully. all of these for my new blog. yeah i will have a new blog for my degree course. my lecturer, Dr. Mawar ask all of her students to make a blog for this semester. although feii rasa that was my major (using blog as my diary), I cant use this blog as my assignment. Maybe this blog more to merepek sebab feii suka tulis something yang merepek like what you always read in this blog.

So, what do you think? I love to write but sometimes feii confuse jugak feii suka tulis tentang apa. feii ada minat tulis fanfic tapi semua tak complete sebab im not that rajin type. untuk course semester 3 kali ini, iaitu Penulisan Kreatif. for this though semester, my lecturer suruh each of us untuk hasilkan karya cerpen. I know im not ready for this. to make my real own short story im seriously not really ready haha btw ada yang nak tengok ke blog baru nanti macam mana? feii tak tahu nak design macam mana. patutke design cute-cute based color pink macam blog ni? atau biasa je supaya tak gah sangat haha.

and some of my classmates tahu je feii ada blog sendiri. suka tulis benda merepek haha. i will make my new blog under fefiraizahalis.blogspot.com inshaAllah. kalau guna bblogfeii takut orang tak kenal pulak 😆

also wish me luck for this semester okie? inshaAllah amin ❤️

3 comments:

  1. menariknya cara lecturer ! mesti takde problem untuk dia kata, 'saya tak dapat mark assignment awak sebab tak dapat' and those things. guna blog senang ahhaha. best of luck for your cerpen ! i'll be looking forward to it ~

    ReplyDelete
  2. seronoknyaaa ada assignment using blog. ain teringin tp tu la lect tak pernah suruh pun hehehe btw good luck for the rest semester. you can do it. chaiyokkk

    ReplyDelete
  3. nanti kalau blog baru dah siap, anis nak follow sana ! XD

    ReplyDelete

Instagram