2020, Looking for a better life



Assalamualaikum.
020120 - Happy New Year alls. Finally, entry perasmi bagi tahun 2020 ni feii nak buat sedikit kelainan. Kelainan dari segi perubahan blog dan sebagainya. firstly, feii nak tukar email blog. kalau korang pernah follow feii, korang tahu kan email sebelum ni feii pernah pakai. so, feii nak tukar email sebab nak buat sedikit perubahan. email akan ditukar ke fefiraizah1485@gmail.com. If ada apa-apa collaboration, contact me at there okeii? thankyou.

Untuk appearance blog, feii masih belum bosan dengan template. ni kalinya first time feii setia dengan template dalam tempoh yang lama. kalau tak, korang kenal feii jenis yang cepat bosan dengan template dan ada je yang ditukar itu ini kejap hitam kejap pink. buat masa ni, feii cuma stick dengan soft pink theme yang kena dengan diri sendiri. cuma, header juga feii akan tukar tak lama lagi. sorry tengah busy finals so tak sempat nak design header baru.

As feii dah tukar email baru, nanti kalau korang jenguk blog feii, korang jangan lupa tinggalkan url blog kat footprints bahagian sidebar tau. nanti feii follow balik guna email baru.
jangan lupa komen jugak kalau tak sempat nak tinggalkan footprint hehe thankyou :)

5 comments:

  1. Happy New Year Fei! Bell suka je dengan simple kemas tak serabut, ailoike hihihi

    ReplyDelete
  2. Beeha pun suka tengok template ni. clean and nice je. ^^

    ReplyDelete
  3. warm je mata bila tengok template you, minimalist gitu hehehe :))

    ReplyDelete
  4. i still love how this look!

    ReplyDelete
  5. Goodluck Exam feii !

    ReplyDelete

Instagram